Thursday, April 16, 2009

Cozonac cu mac





Tocmai am descoperit ca am uitat sa postez cozonacul si pentru ca se apropie Pastele e un prilej bun...

Ingredientele aluat:
- 600 gr faina
- 50 ml lapte aprox. o ceasca de lapte (vezi video)
- 100 gr zahar
- 1 zahar vanilat -optional dupa preferinte- 4 oua
- 2-3 lingura ulei sau 140g unt
- 1/2 lingurita sare - coaja razuita de la o portocala/lamaie
- 25 gr drojdie ( de preferat proaspata ca fermenteaza mai rapid, dar si cea la plic e ok)

Ingrediente umplutura:
- 300 gr mac macinat( eu l-am pus nemacinat ca m-am grabit, ca sa nu zic ca mi-a fost lene..)
- 250 ml lapte
- 4 linguri zahar

2 comments:

dia_diana58 said...

Intrebare intrebatoare : de ce n-ai si-un coltisor ptr abonarea la postarile tale ? ori nu-ti doresti acest lucru ...

Marian Petruta said...

Exista in partea dreapta pe blog. Vezi acolo că sunt înscriu pe lista !